Dzisiaj: , g. Imieniny:    
   
Gmina Strzelno - Społeczeństwo

Ronda i obwodnica w przygotowaniu

2020-10-04 13:12
 

GDDKiA oddział w Bydgoszczy nadal dąży do zrealizowania budowy dwóch rond w Strzelnie. Jednocześnie prowadzone są prace przy uzgadnianiu programu inwestycji, jaką jest budowa obwodnicy Strzelna.

Dyrektor bydgoskiego oddziału Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad zaprzecza o rzekomej rezygnacji z budowy dwóch rond u zbiegu dróg krajowych w Strzelnie. Inwestycja ma ruszyć, gdy w budżecie zapewnione zostaną odpowiednie środki finansowe.

- Dokumentacja projektowa została wykonana i zatwierdzona oraz podjęte zostały działania w zakresie pozyskania środków finansowych na realizację zadania. Po uzyskaniu potwierdzenia finansowania Oddział rozpocznie postępowanie przetargowe na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych. Biorąc pod uwagę zaawansowanie zadania, statystykę wypadków drogowych w rejonie planowanej przebudowy i perspektywę realizacji obwodnicy Strzelna oraz poniesione dotychczas środki finansowe, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad dąży do realizacji zadania - informuje Sebastian Borowiak, dyrektor oddziału GDDKiA w Bydgoszczy.

Trwają także prace przy przygotowaniu do realizacji obwodnicy Strzelna, która ma powstać w ramach rządowego programu budowy 100 obwodnic. Obecnie prowadzone są prace przy uzgadnianiu programu inwestycji, stanowiącego podstawę finansowania oraz ustalającego ramowy harmonogram realizacji. Kolejnym krokiem, po jego zatwierdzeniu, będzie ogłoszenie przetargu na przygotowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego, określającego warianty lokalizacji trasy w terenie oraz stanowiącego podstawę do dalszych prac projektowych z uzyskaniem stosownych zezwoleń.

- Realizacja zadania znajduje się na etapie przygotowania materiałów do ogłoszenia postępowania przetargowego na prace przygotowawcze tj. Studium Techniczno-Ekonomiczno-Środowiskowe z elementami Koncepcji Programowej - informuje dyrektor Sebastian Borowiak. (PK)

REKLAMA
 
   » KOMENTARZE [46]» dodaj komentarz   

 » Ronda - DO Bolek (Wer | 12-10-2020, 10:55:33)

Panie Bolek, a mnie śmieszą Pana wypociny. Ja też jeżdżę przez Polskę i nie tylko, i z doświadczenia twierdzę, że ronda usprawniają ruch i BEZPIECZEŃSTWO!!!

 » Ronda (bolek | 11-10-2020, 17:43:59)

Jak czytam te wypociny "kierowcy" i innych komentujących, żeby decyzję o budowaniu rond zostawić fachowcom to mnie ogarnia pusty śmiech. Tacy z tych inżynierów i planistów fachowcy jak z koziej d**y trąba. Najpierw budują ronda pinezki żeby potem rozjechane przez tiry krawężniki i wjazdy poprawiać na nowo. Nie jest to odosobniony przypadek bo widzę to w całym kraju na okrągło. Jakby nie potrafili uczyć się na błędach. To samo czeka nas w Strzelnie. Tak samo było koło stacji Watis choć tyle było miejsca. Nie chrzancie więc tu głupot że fachowcy wiedzą lepiej.

 » Po co te spory (Strzenianin | 10-10-2020, 14:32:01)

Po co te spory o ronda czy obwodnica. Czy może to i to. Co będzie lepsze itd. właśnie rozkręca się znowu koronosciema i za chwilę ogłoszą że jest kryzys i że nie ma pieniędzy na realizację obietnic przedwyborczych. Więc nie będzie nic.

 » Obwodnice (Dubler | 10-10-2020, 10:23:16)

Ulice: Morawskiego, Michelsona, Kolejowa, Ducha już tworzą rondo! Następne ronda nie zwiększą przepustowości ulic Strzelna! Kierowcy tak czy tak b. ładnie wspomagają się ułatwiając jazdę innym i przestoje z reguły nie są jakieś straszne. PS B. często przejeżdżam przez Strzelno. Tylko zewnętrzne obwodnice! Nie pozwólcie niszczyć starego, historycznego układu ulic!!!

 » Do ja (Strz | 09-10-2020, 06:47:03)

Gdzie ty robisz na 500+? Z jakich podatków? Nic nie wiesz i nie umiesz to pieniądze daje nam Jarosław Kaczyński ze swoich, ze partii anie z żadnych podatków.

 » Do Pana Mateusza (Strzelniak | 08-10-2020, 14:32:16)

Szanowny Panie Mateuszu, jak Pana głowa boli od czytania trochę tekstu, to proszę się zwrócić do lekarza. Obowiązku czytania cmg24 nie ma! Żyjemy w wolnym kraju i każdy ma prawo wyrazić swoją opinię. Skoro Pan się zdaje na opinię fachowców to Pana prawo. Ja mam w tym temacie inne zdanie.

 » Do mieszkańca (Ja | 08-10-2020, 07:36:06)

Nie mieszać polityki? Najpierw PO Wam obiecało na 2023 obwodnice, teraz PiS na 2025 a wy cieszycie się jak dzieci w pokrzywach. Teraz Wam pewnie obiecają, ze zbudują obwodnice w 2030 bo kryzys i nie ma na 500+ a Wy znów będziecie się cieszyli bo dodali dwa ronda w mieście (notabene słuszna koncepcja ale istotą jest obwodnica a nie ochłapy w postaci rond). A co do Telewizji szanowny mieszkańcu - musiałbym mieć zwoje mózgowe sprawowane jak wyborca pisu aby przełączyć się na TV narodowa - bełkot gorszy niż za komuny. TVN przykro nie znam - bo nie mam czasu na TV (muszę zapier...ć aby płacić podatki na min. 500+).

 » Do Strzelniak (Mateusz | 07-10-2020, 23:34:25)

Szanowny Panie Strzelniak, niech już Pan odpocznie od tych swoich, długich ,,mędrkowań" ,bo głowa boli. O tym, czy powinny powstać ronda, czy nie, niech zadecydują fachowcy z tej dziedziny. Pozdrawiam.

 » Do Pana kierowcy (Strzelniak | 07-10-2020, 20:56:56)

Szanowny panie kierowco! Są osoby, które potrafią dyskutować i są osoby, które nie przyjmują jakikolwiek argumentów. Moim zdaniem należy Pan niestety do tej drugiej grupy. Jako kierowca też Pan nie kupuje jakiś tam opon i później po 5 latach samochodu na chybił trafił do nich. Tak samo ma się z rondami - tu GDDKiA zaczyna od d.. strony. Ja wychodzę z założenia, że po wybudowaniu obwodnicy, ronda definitywnie nie będą potrzebne, ponieważ będzie można bez jakichkolwiek negatywnych skutków zainstalować sygnalizację świetlną, a ta z kolei nie będzie spowalniać już tak o wiele mniejszego ruch kołowego. Tu tkwi cały problem, że GDDKiA ma we własnym interesie upłynnić ruch kołowy, co oznacza że będzie jeszcze więcej samochodów na godzinę przez Strzelno przejeżdżać, a nie poprawę bezpieczeństwa! A środki na budowę rond są z funduszy likwidacji miejsc niebezpiecznych... Coś to razem nie pasuje... A czy te skrzyżowania są niebezpieczne? Jeśli się weźmie pod uwagę absolutną ilość wypadków to tak, jeśli się jednak weźmie pod uwagę ilość przejeżdżających przez te krzyżówki pojazdów na dobę, to ta wypadkowość jest niższa niż przeciętna krajowa... Aż cud, że dotychczas więcej się nie wydarzyło! Gdyby GDDKiA chciała poprawić tam bezpieczeństwo, to by to dawno (sygnalizacja świetlna itp. itd.) zrobiła. To jednak zmniejszy przepustowość skrzyżowań... Pan twierdzi, jednak, że Strzelno będzie pięknie z tymi rondami pinezkami wyglądało Nie wiem czy wyłącznie argument estetyczny powinien decydować o budowie rond. Jeśli rozmawiamy o bezcelowym wydawaniu pieniędzy podatników, to co jest bardziej bezsensowne 300-400 tysięcy na projekt rond, czy 5-6 milionów na niepotrzebne ronda, które od początku nie będą spełniały funkcji pełnowymiarowych rond?

 » Hello!!! Mieszkamtu (Obywatel | 07-10-2020, 11:58:42)

Rondo nie wszędzie zdaje egzamin. Na pewno nie takie wciśnięte na siłę. A to że emeryci sobie tam siedzą to znaczy że można park likwidować. Lubią się tam spotykać to niech sobie przychodzą. I zapewniam cię że nie tylko emeryci z niego korzystają. Chyba jednak tu nie mieszkasz. Hello??!!

 » ronda (Mieszkamtu | 06-10-2020, 21:04:18)

Tak ubolewacie nad parkiem w którym oprócz emerytów nikt nie przebywa. A ile ludzi przebywa w parku koło gminy? Niedługo zabetonują park koło przedszkola, park na klasztornym straszy i co? Nikt nie płacze i nie lamentuje. Ronda to norma w każdym mieście, żaden wynalazek. Hello!!??

 » Do Wojtek...Czas przejściowy..????? (PODATNIK | 06-10-2020, 17:05:24)

Czas przejściowy ...a obwodnica na Świętej Nigdy !!!! Po co więc budować dwa ronda , które po usunięciu TIRÓW na obwodnicę okażą się zbędnym i ogromnym wydatkiem PODATNIKÓW !!!!?????

 » Co tak się upieracie na te ronda? (Korona | 06-10-2020, 15:08:59)

Pamiętacie ronda pinezki na Pileckiego w Inowrocławiu? Zostały zdmontowane ponieważ zdaniem policji nie poprawiły bezpieczeństwa na skrzyżowaniach ulicy Pileckiego z Orłowską oraz Pileckiego z Marcinkowskiego i Metalowców. Tak więc u nas przy obecnym natężeniu ruchu może być podobnie. Tam ruch był spory bo jadący w kierunku Bydgoszczy zjeżdżali z niedokończonej obwodnicy i przejeżdżali właśnie ulicą Pileckiego. Ktoś pisał że na okres przejściowy zrobić ronda. Tylko po co? One już zostaną. Zniknie zieleń park z drzewami a zostanie niepotrzebny beton. Jeśli powstanie obwodnica to ruch będzie porównywalny do tego co jest obecnie w Markowicach. Czy te ronda będą wtedy takie potrzebne? Druga sprawa to może błędne myślenie naszej władzy, która być może myśli że budowa rond będzie sukcesem ich rządów i wybory wygrają w cuglach. To żebyście się panie i panowie nie zdziwili. Tu wszystkie siły powinny być ukierunkowane na działania w sprawie obwodnicy. Niestety władza jest za rondami i będą nam te ronda za wszelką cenę chcieli zrobić.

 » Ronda (Hejka | 06-10-2020, 12:38:37)

Naiwnych nie sieją ! Cwaniacy (autorytety kuźwa ci "dobrzy" ) wybrańcy po szyję umoczeni w szambie tak zwanej Samorządności zrobią wszystko żeby tylko gó**o nie wypłynęło ! Naiwniacy ( mieszkańcy Strzelna ) włączyć myślenie i przestańcie w końcu wierzyć w słowo mówione ! Goście którzy piszą o rondach w Strzelnie to pasożyty ,karierowicze ! WYBUDUJĄ RONDA to o obwodnicy możecie zapomnieć tak jak o szpitalu ! Łączkę z kwiatków ( plastikowych ) na rynku od Łaskawcy co najwyżej dostaniecie frajerzy !

 » Obwodnica (Wojtek | 06-10-2020, 11:50:36)

Na ten przejściowy czas koniecznie rondo powinno powstać!!!!

 » do kierowcy (mk | 06-10-2020, 11:09:41)

Podaj przykłady rond w centrach miast ??Tylko nie na obrzeżach i przedmieściach ale centrach miasteczek i z taka zabudową jak Strzelno. Jako człek światowy nie będziesz miał z tym problemów.

 » Do Ja ! (Mieszkaniec | 06-10-2020, 10:30:01)

Nie mieszaj polityki do rond w Strzelnie ! Zmień stację TVN24 na inną tv .

 » Tylko obwodnica !!!!! (PODATNIK | 06-10-2020, 10:15:29)

OBWODNICA ! TYLKO OBWODNICA !!! ZNIKNĄ TIRY NA ULICZKACH STRZELNA ! Najprostsze rozwiązanie !!!!

 » Tak dla rond!!! (Kierowca | 05-10-2020, 23:57:24)

Absolutnie tak dla obwodnicy Strzelna. Tu pełna zgoda. To jest oczywiście nie zaprzeczalne. Sami w swoich wypowiedziach sobie jednak zaprzeczacie pisząc najpierw że ronda jak to nazywacie pinezki są złe żeby na samym końcu wypowiedzi dojść do wniosku, że jak powstanie obwodnica to się zobaczy, czy są potrzebne. Czyli po wybudowaniu obwodnicy dopuszczacie taką ewentualność i wtedy pinezki nie będą przeszkadzać, nie będą za małe, itd. Nie trzyma się to przysłowiowej kupy. Strzelno jako miasto może w przyszłości pięknie wyglądać właśnie z takimi rondami. Chyba po to ma być obwodnica, aby w centrum Strzelna był tylko ruch lokalny. Reszta będzie śmigać obwodnicą. Skoro wydano już tak dużo kasy to głupotą byłoby w połowie drogi wyrzucanie tych pieniędzy w błoto.

 » ... (Mieeetek | 05-10-2020, 23:22:03)

Zbudujta wiadukt

 » NIE DLA ROND!!!! (Mieszkaniec Strzelna | 05-10-2020, 22:59:18)

Zaprojektowane przez GDDIKA ronda są tzw bublem drogowym. Tylko obwodnica może pomóc naszemu miastu!!!!

 » Nie dla rond pinezek, TAK dla obwodnicy! (Strzelniak | 05-10-2020, 22:42:43)

Najsmutniejsze w tej dyskusji, jest to że tzw. zwolennicy rond nie mają żadnych argumentów i obrażają przeciwników rond, że ci z kolei są niedzielnymi kierowcami oraz w najlepszym wypadku zagorzałymi ekologami, jeżdżącymi wyłącznie po Strzelnie, którzy nie idą z postępem techniki... Skoro merytoryczne przygotowani fachowcy przez rok od tragicznego wypadku nie zrobili nic dla poprawy bezpieczeństwa w Strzelnie, to ja mocno wątpię w ich kompetencje. Można było wymalować przejścia, doświetlić przejścia, zainstalować sygnalizację świetlną, itd. Czy ci fachowcy pokazali komukolwiek symulację ruchu drogowego z 2 rondami pinezkami? Nie pokazali namalowane ronda bez jakichkolwiek naniesionych pojazdów! Oczywiście wszystkie pojazdy się zmieszczą, tylko jak będzie odbywać się ruch? Cz rond jest 200, czy 2 w danym mieście nie gra żadnej roli. Widocznie kompetentni fachowcy nie potrafią zaprojektować nawet 2! Jeżdżę po całej Europie i to rocznie ponad 60.000 km jako osoba prywatna, po centrach wielu miast. Wspominam to ponieważ kierowcy tzw. TIR w Polsce jeżdżą po każdych kontach, jednakże na zachodzie Europy centra logistyczne nie są ulokowane w centrach miast. W Strzelnie jest właśnie taką sytuacja, że w centrum miasta mają zgodnie z fatalnym planem powstać mini rondka, które nie będą pełnić funkcji rond. Wręcz przeciwnie, każdy będzie wymuszał pierwszeństwo, aby w ogóle włączyć się do ruchu. To spowoduje, że miejsca te będą jeszcze bardziej kolizyjne. Aktualnie każdy wie czy jest na drodze z pierwszeństwem przejazdu, czy na drodze podporządkowanej. Przy mini rondach byłby tylko chaos. Tę sytuację obserwuję właśnie nie małych rondach w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Przy 2 mini rondach przy ogromnym natężeniu ruchu jak w Strzelnie będzie katastrofa! Przemyślmy wszyscy bez emocji i podziałów politycznych tę sprawę i nie obrażajmy się ponieważ w Strzelnie potrzebna jest obwodnica! Po jej wybudowaniu będziemy widzieć czy potrzebne są ronda!

 » Do strzelniakow (Ja | 05-10-2020, 21:17:18)

Nikt Wam tyle nie obieca co PiS.

 » Tak dla rond!!! (Kierowca | 05-10-2020, 21:04:42)

Piszą, co niektórzy, że nie są nagrzanym ekologami a nie potrafią dostrzec, że świat i technika poszła tak do przodu, że jeśli chce się uratować drzewa można je uratować. Można też równocześnie usprawnić ruch. Ktoś kto uważa, że tylko ronda jak w Bydgoszczy rozwiążą problem korków są naprawdę niedzielnymi kierowcami. Na zwykłym rondzie cały czas ruch odbywa się w sposób płynny. Burmistrz Strzelna nie jest człowiekiem, na którego głosowałem. Będzie jednak miał u mnie plusa jeśli doprowadzi swoimi działaniami do powstania rond.

 » Do Strzelnianin (Pol | 05-10-2020, 21:02:44)

Wszędzie w miastach o dużym natężeniu ruchu, gdy powstały ronda, uspraeniły znacznie ruch i bezpieczeństwo. Na obecną chwilę jest to dobra decyzja dla Strzelna.

 » Ronda czy nie? Kierowca (Rafal | 05-10-2020, 20:55:07)

Krótko, RONDA - OCZYWIŚCIE JESTEM NA TAK.

 » Tak dla rond!!! (Kierowca | 05-10-2020, 18:27:36)

Jak na razie ronda w centrum Strzelna to nie fakt tylko plan. To po pierwsze. A jeśli macie problem z 2 rondami to polecam poczytać o 20 tys. mieście portugalskim, gdzie w mieście 20 tys. jest 200. rond. A Wy macie problem z 2 rondami. Skoro drogowcy planują to znaczy, że zajmują się tym tematem osoby merytorycznie do tego przygotowane. Po prostu musicie wyjechać poza swój grajduł aby zobaczyć jak daleko w tyle za cywilizowanym światem jesteście. A dla tych którzy tak się martwią o ciężarówki to docelowo mają one jechać obwodnicą a nie przez centrum miasta. Strzelno to faktycznie metropolia, która po powstaniu obwodnicy będzie miała ruch, uniemożliwiających przejście czy będą tworzyć się korki. Polecam wyjechać poza ten grajdołek i zobaczyć jak ronda usprawniają ruch.

 » Bzdury (Strzenianin | 05-10-2020, 16:56:36)

Ronda nie spowodują że będzie mniej spalin. Bo ruch się nie zmniejszy wcale. Zmieni się tylko tyle że zostanie zniszczony piękny zielony kawałek naszego miasta w którym zieleni ubywa. Lipy wzdłuż ul. Powstania Wlkp. też GDDKiA zlikwidowała. Jeśli ronda nie będą w tym rozmiarze co np rondo fordonskie, toruńskie w Bydgoszczy to nie ma sensu ich budowa bo nic nie usprawnią. Zostawcie nasz skwer w spokoju i lepiej bierzecie je ostro do roboty przy obwodnicy Strzelna. Burmistrz ma spotkać się z dyrektorem GDDKiA i obawiam się że będzie namawiał do budowy rond bo on niestety jest chyba zwolennikiem rond. Ps. IE jestem nagrzanym ekologiem ani niedzielnym kierowcą jeżdżącym na pamięć. Pozdrawiam przeciwników rond w Strzelnie.

 » Do zwolenników rond ! (Mieszkaniec | 05-10-2020, 16:35:07)

Pomyślcie jakie skutki spowodują tysiące tirów na starej zabudowie STRZELNA przejeżdżających PRZEZ ULICA NASZEGO MIASTECZKA PRZEZ 20 , 30 LAT !!!????

 » Ronda (Ja | 05-10-2020, 15:03:28)

Tak! Dla ronda. Usprawni przejazd pojazdów przez strzelno. Będzie bezpieczniej! - Do czasu budowy obwodnicy!

 » rondo (RDS | 05-10-2020, 14:33:32)

Ronda sa nam niepotrzebne,lecz obwodnica.Marnowanie srodkow finansowych na ww ronda ,pytam po co? Obwodnica-TAK,ronda -NIE

 » Ronda (Strzelniak | 05-10-2020, 13:00:42)

Dwa ronda pinezki, które mają powstać są tak zaplanowane, że kierowca Tira, będzie musiał przez ich środek przejechać, ponieważ będą w odległości 50 metrów od siebie. Biorąc pod uwagę, że dookoła będą jeszcze liczne przejścia dla pieszych bez sygnalizacji świetlnej ruch na pewno nie będzie płynniejszy. Wręcz przeciwnie, ponieważ każdy będzie wymuszał pierwszeństwo, aby w ogóle wjechać na rondo i włączyć się do ruchu. Prawdziwe ronda są bezpieczniejsze i upłynniają ruch. Zaplanowane ronda pinezki w Strzelnie nie mogą być większe że względu na otaczające skrzyżowania budynki, a pod piłę motorową i spycha pójdzie jeszcze teren zielony.

 » do kierowcy (mk | 05-10-2020, 12:24:53)

Niedzielny kierowco - czy dociera do Ciebie fakt , iż te ronda usytuowane są w środku miasta i przed ruchliwymi przejściami dla pieszych ? Ruch nie będzie sprawniejszy bo np. na Michelsona będzie tylko jeden pas ruchu( to dla takiego kierowcy jak ty chyba oczywiste) i to już wydłuży (przy przejściach pieszych) korki. No ale taki światowiec jak Ty wie lepiej,Sam będę przechadzał sie po przejściach dla pieszych aby podziwiać powstające korki hahahaha

 » Tak dla rond!!! (Kierowca | 05-10-2020, 11:40:31)

Wszystkie osoby krytycznie wypowiadające się na temat rond są po prostu niedzielnymi kierowcami, którzy poza Strzelno nie wyjeżdżają. Nauczyli się jeździć na pamięć i tak ma pozostać. Rondo jest nabezpieczniejszą formą skrzyżowania. Każde rondo dodatkowo powoduje, że ruch jest płynniejszy aniżeli przy zwykłym skrzyżowaniu, co powinno być szczególnie ważne dla wszystkich nagrzanych ekologów. Płynny ruch to mniej korków. Mniej korków to mniej spalin. Mniej spalin to czystsze powietrze. W czym macie więc problem?

 » rondo (Wacek | 05-10-2020, 11:18:26)

Trzeba rozdzielić funkcję samorządową od bycia tzw. politykiem.

 » Do mieszkańców... (Kmita | 05-10-2020, 09:41:28)

Chcieliście innego burmistrza to macie gdzie i co modernizuje też wiecie ,a Strzelno w k...y d.pie. Sam chodził z flagą i protestował że by te ronda nie powstały, tak samo mówił że szpital to tylko w Strzelnie został burmistrzem i sami widzicie katastrofa człowiek pozdrawiam.

 » Ronda (Ms | 05-10-2020, 09:19:50)

Podróżując przez Polskę widać w wielu miastach, że powstały nowe ronda.Przynajmniej usprawniąchociaż trochę przejazd przez miasto.

 » I jeszcze (Mieszkanka | 05-10-2020, 06:16:28)

I jeszcze u.m odda Przyjezierze posprzedaje ziemię gminna i Strzelno zmaleje i będziemy wioską :(

 » Do userów rondo i mieszkaniec (Strzenianin | 04-10-2020, 23:32:19)

Napisaliście tu wszystko co chciałbym napisać zgadzam się z Wami w 100%. Podobnie było z cichym zabieraniem nam szpitala. Lokalna władza uspokajała że będzie bronić szpitala, mieliśmy nawet z powiatu wystąpić nawet sama władza zadeklarowała swoją dymisję w przypadku rozpoczęcia budowy w Mogilnie. I jak wyszło widzimy. Cacy cacy a potem nagle bęc i wjedzie ciężki sprzęt budowlany. Troszkę będzie już późno na jakieś protesty.

 » rondo (rondo | 04-10-2020, 20:58:06)

Witam, to że GDDKiA Bydgoszcz chce budowy rond w Strzelnie to zrozumiałe bo oni mają w tym interes lecz dla Strzelna ronda są katastrofą. Ze strony władz Miasta Strzelno cisza na ten temat a wiedzą bardzo dobrze jak sytuacja wygląda później powiedzą, że nie dał się nic zrobić gdyż temat został zatwierdzony dużo wcześniej. O ile zostanie ruszony park na rzecz budowy ronda to winię tu tylko i wyłącznie obecnego burmistrza. Budynek przy ul. Kolejowej został poddany do rozbiórki na poczet przyszłych rond. Miastu Strzelu potrzebna jest obwodnica a nie ronda. Szkoda tylko, że radni Strzelna wraz z burmistrzem godzą się na pozbycie się parku i pięknych kasztanów. Jak dalej tak będą postępowały prace w celu budowy rond to jako pierwszy będę protestował przeciwko ich budowie. Mieszkańcy Strzelna nie dajmy sobie narzucić budowy rond, wara od parku.

 » Dwa ronda to szaleństwo !!!!! (Mieszkaniec | 04-10-2020, 20:31:33)

Dwa ronda w centralnym miejscu to czyste szaleństwo i zagłada starej strefy zabudowy NASZEGO PIĘKNEGO MIASTECZKA. Czas najwyższy opublikować historię i wskazać imiennie wszystkich odpowiedzialnych za doprowadzenie do tej zagłady i zniszczenia Strzelna ! Ta inwestycja powstaje bez zgody MIESZKAŃCÓW STRZELNA !

 » Ronda (Strzelnoonline | 04-10-2020, 19:47:47)

Informacja pochodziła od wicestarosty Mariana Mikołajczaka, z wywiadu na żywo, więc wicestarosta wprowadził widzów w błąd.

 » Wypowiedź Wicestarosty (Umig Str | 04-10-2020, 18:22:17)

W trakcie udzielanego wywiadu Wicestarosta Mikołajczak wprowadził nas mieszkańców gminy Strzelno w błąd mówiąc, że rond nie będzie.To samo mówił Burmistrz Strzelna.

 » strzelno off line (Ciootka | 04-10-2020, 18:17:29)

Strzelnoonline to portal do prania mózgów mieszkańców informacjami od samego włodarza.Jaki Pan taki kram.

 » Strzelno (Rebus | 04-10-2020, 16:16:48)

Strzelno Online to tylko pierdoły i ferment sieje nic pozatym

 » To strzelno (Aj | 04-10-2020, 13:57:49)

to strzelno onlain wprowadza w błędne informacje szok.Nawet nie wiedzą jak przebiegają granice gmin

 


Portal CMG24.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść prezentowanych opinii. Użytkownik dokonujący wpisu
na łamach portalu, może ponieść za jego treść odpowiedzialność cywilną bądź karną.

Wszelkie prawa zastrzeżone. Żadna część serwisu www.CMG24.pl nie może być kopiowana, reprodukowana
lub przekazywana w żadnej formie i żadnymi środkami elektronicznymi, mechanicznymi
lub w inny sposób wykorzystywana bez zgody właściciela serwisu.
 
 
REKLAMA
 » Tajemnicze odwołanie (10)
 » Areszt za podpalenie (5)
 » Poznaj Karola Nawrota (0)
 » Tradycyjne stoły wielkanocne (5)
 » Kolejny market spożywczy (26)
 » Jak dobrać firany? (0)
 » Podziękowała policjantom (9)
 » STRZELNO: Niedziela Palmowa (0)
 » Dwóch kandydatów na wójta (50)
 » Twoja kandydatka na radną (1)
 » Potrącenie uczestnika protestu (12)
 » Przegląd palm wielkanocnych (0)
 » Niedzielna wystawa stołów (1)
 » Tylko jeden kandydat (67)
 » 15. edycja gminnego konkursu (1)
REKLAMA
   
   O portalu  |  Regulamin  |  Współpraca i patronat medialny  |  Reklama  |  Polityka prywatności i ciasteczek  |  Kontakt © CMG24.pl 2010-2021   

Zmiana polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

Chcielibyśmy poinformować, że zaktualizowaliśmy naszą Politykę prywatności i cookies. W dokumencie tym wyjaśniamy w sposób przejrzysty i bezpośredni jakie informacje zbieramy i dlaczego to robimy.

Nowe zapisy w polityce prywatności wynikają z konieczności dostosowania naszych działań oraz dokumentacji do nowych wymagań europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które będzie stosowane od 25 maja 2018 r.

Informujemy jednocześnie, że nie zmieniamy niczego w aktualnych ustawieniach ani sposobie przetwarzania danych. Ulepszamy natomiast opis naszych procedur i dokładniej wyjaśniamy, jak przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie prawa przysługują naszym Użytkownikom.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Po dniu 25 maja 2018 roku administratorami danych będzie CMG Media z siedzibą w Stawiskach 23c (88-300 Mogilno) (dalej "CMG Media") oraz nasi Partnerzy, z którymi stale współpracujemy. Celem również dostosowywanie reklam, które widzisz na naszej stronie do Twoich preferencji oraz wykonywanie różnych badań mających na celu polepszanie usług internetowych i dostosowywanie ich do potrzeb użytkowników. Szczegółowe informacje znajdują się w polityce prywatności.

Jaki jest cel przetwarzania danych?

Dane osobowe są zbierane w ramach korzystania przez naszych Użytkowników z Portalu wraz z funkcjonalnościami na nim udostępnianym, w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszej stronie przez nas oraz naszych Partnerów.

- realizacji postanowień zawartych w ramach umowy sprzedaży reklamy (m.in. banerowej, artykułu

sponsorowanego);

- obsługi zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. przez formularz kontaktowy, e-mail);

- umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Portalu, w tym dokonywania

transakcji płatniczych w ramach serwisu ogloszenia.cmg24.pl przy zakupie ogłoszeń;

- komentowania artykułów, wydarzeń, zdjęć, filmów;

- dodania ogłoszenia na stronach serwisu ogloszenia.cmg24.pl;

- monitorowania Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej Twoją aktywnością

na Portalu poprzez przeprowadzanie badań i analiz, aby badać funkcjonalność Portalu i wprowadzać udogodnienia;

- prowadzenia analiz statystycznych;

- prowadzenie postępowań sądowych;

- przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych;

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dane mogą zostać przekazane w następujących przypadkach:

- Twoje dane osobowe udostępniamy podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług płatniczych,

usług związanych z przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych

- Twoje dane osobowe mogą zostać udostępnione na wniosek organów ścigania m.in. Policji i Prokuratury

- Ze względu na konieczność blokowania działania robotów internetowych na stronach Portalu, stosujemy

mechanizm Google reCAPTCHA do sporadycznego badania, czy zachowania naszych użytkowników nie noszą

znamion zachowań robotów. W takiej sytuacji możemy ujawnić Google LLC Twój adres IP

Jak możesz zarządzać swoimi danymi?

Masz prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz również wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w polityce prywatności. Znajdziesz tam informacje jak to uczynić.

Klikając przycisk "Akceptuję" lub zamykając okno (Zmiana polityki prywatności) za pomocą przycisku "x" wyrażasz zgodę na przetwarzanie, w tym profilowanie przez CMG Media oraz naszych Partnerów, Twoich danych osobowych zapisanych w plikach cookies i im podobnych technologiach stosowanych w Portalu przez CMG Media i Partnerów w celu marketingowym, obejmującym analitykę w celach marketingowych oraz wyświetlanie spersonalizowanych ofert, reklam i innych usług.

Pamiętaj, możesz w każdej chwili nie wyrazić zgody lub cofnąć zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Szczegóły dotyczące wycofania i niewyrażenia zgody znajdziesz w Polityce prywatności i ciasteczek.

NIE TERAZZGADZAM SIĘ